PROČ TO FUNGUJE ?
- je to originální – přesně na míru
- na rozdíl od letáku svojí fotografii nikdo nevyhodí
- hezkou fotografií se každý rád pochlubí – reklamním letákem nikoli
- reklama umístěná na vlastní fotografii je spojena s pozitivními emocemi
1. příklad využití
2. příklad využití
Postavíme fotobudku třeba na místním vyhlášeném plese či velkém předvánočním trhu. Lidé si zábavné fotografování zdarma zaručené užijí a na fotografii si doma připomenou: kde přesně Vás najdou, co nabízíte, kdy Vás zastihnou, co je u Vás nového, co by si určitě neměli nechat ujít, …
3. příklad využití
Využijte naší fotobudku. Zákazníci se s Vámi (Vaším výrobkem, službou) na místě seznámí a díky reklamnímu sdělení na fotografii si Vás tak trochu odnesou i s sebou domů. Až budou uvažovat o využití služby (zakoupení výrobku), kterou nabízíte i Vy, jako první si vzpomenou na Vás.
Chcete znát názor zákazníků? Zeptáme se za Vás na to, co Vás zajímá. Před tiskem fotografie může fotobudka položit pár otázek (Chutná Vám náš nový výrobek? Líbí se Vám jeho nová barva, tvar? Chybí mu něco? …).
4. příklad využití
Buďte jiní a předejte informace s Vaší otvírací dobou, akčním výrobkem, slevovým kuponem, … na originální fotografii.
Vaši zákazníci mohou okamžitě sdílet fotografii na facebooku nebo poslat emailem. Tím se o Vás dozví i ti, kteří za Vámi neměli možnost dorazit osobně. Bude se tak o Vás vědět ještě dřív, než se vrátíte domů.
5. příklad využití
6. příklad využití
Nabídněte jim zábavu! Fotobudka je vždy hodně využívaná a na každou fotografii přidáme co si řeknete.