PROČ TO FUNGUJE ?

  • je to originální – přesně na míru
  • na rozdíl od letáku svojí fotografii nikdo nevyhodí
  • hezkou fotografií se každý rád pochlubí – reklamním letákem nikoli
  • reklama umístěná na vlastní fotografii je spojena s pozitivními emocemi

1. příklad využití


Pořádám den otevřených dveří s cílem ukázat potencionálním zákazníkům můj stávající nebo nový výrobek (službu, …),přesvědčit je o výhodách oproti konkurenci a získat tak nové zákazníky.

Když už k Vám někdo dorazí, dopřejte mu skvělý zážitek. Milou pozornost v podobě vlastní fotografie z fotobudky (opatřené Vaší značkou, akční cenou výrobku, …) si každý rád odnese. Nenápadně se pak připomenete při každém prohlédnutí fotografie.

2. příklad využití

Jsem firma a potřebuji, aby se o mně více vědělo.
Máte pocit, že vaši firmu všichni přehlíží?

Postavíme fotobudku třeba na místním vyhlášeném plese či velkém předvánočním trhu. Lidé si zábavné fotografování zdarma zaručené užijí a na fotografii si doma připomenou: kde přesně Vás najdou, co nabízíte, kdy Vás zastihnou, co je u Vás nového, co by si určitě neměli nechat ujít, …

3. příklad využití

Uvádím na trh nový výrobek, službu nebo chci představit svojí novou firmu.
Máte nový výrobek nebo službu kterou chcete nabídnout? Potřebujete představit svojí novou firmu?
Využijte naší fotobudku. Zákazníci se s Vámi (Vaším výrobkem, službou) na místě seznámí a díky reklamnímu sdělení na fotografii si Vás tak trochu odnesou i s sebou domů. Až budou uvažovat o využití služby (zakoupení výrobku), kterou nabízíte i Vy, jako první si vzpomenou na Vás.

Chcete znát názor zákazníků? Zeptáme se za Vás na to, co Vás zajímá. Před tiskem fotografie může fotobudka položit pár otázek (Chutná Vám náš nový výrobek? Líbí se Vám jeho nová barva, tvar? Chybí mu něco? …).

4. příklad využití

Chystám se zúčastnit veletrhu (slavností).
Oslovte své zákazníky jinak než balónkem, propiskou či obyčejným letákem v igelitové tašce.
Buďte jiní a předejte informace s Vaší otvírací dobou, akčním výrobkem, slevovým kuponem, … na originální fotografii.

Vaši zákazníci mohou okamžitě sdílet fotografii na facebooku nebo poslat emailem. Tím se o Vás dozví i ti, kteří za Vámi neměli možnost dorazit osobně. Bude se tak o Vás vědět ještě dřív, než se vrátíte domů.

5. příklad využití

Organizuji pravidelně akce na stejném místě (mám zájem o to, aby je lidé pravidelně navštěvovali).
Dopřejte návštěvníkům Vašich akcí zábavu s fotobudkou – stoprocentně si to užijí a zároveň od Vás dostanou potřebné informace (kdy a co je čeká příště, odkaz na webové stránky, …). Na fotografiích tedy bude kromě „ksichtíků“ i například program pro celou sezónu.

6. příklad využití

Neustále Vás někdo žádá o sponzorské dary, ale nemá téměř co nabídnout jako protislužbu.
Přicházejí za vámi studenti, pořadatelé sportovních, kulturních akcí… s požadavkem na nějaké finance?

Nabídněte jim zábavu! Fotobudka je vždy hodně využívaná a na každou fotografii přidáme co si řeknete.

VÍCE INFORMACÍ JAK VYUŽÍT FOTOBUDKU PŘÍMO PRO VÁS